T.I, julklappshandling

Hej!
Imorgon ska jag och Nadja finally handla julklappar.. det känns så skönt att det är imorgon, jag tycker det är så kul och desutom kan jag passa på att kanske handla lite till mig själv.
Har redan fixat en julklapp till Nadja, den är sjukt personlig, och fin, men bara en del av det hela. Hon ska få en till som jag ska inhandla imorgon tänkte jag. Jaa.. vad ska vi göra på sista psykologi lektionen imorgon då? Jo vi ska läsa om seriemördare, hehe kan bli kul?
Tack till T.I för att han gör allt han gör, musiken som kommer från honom kan jag döda för (hehe) han är bäst.
Sega dagar som denna söndag kan han lätt få mig att tänka gladare tankar, love him!

T.I - Big shit poppin'
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0