Äckliga dag

Herregud  vilken jobbig dag jag klarar seriöst inte det här, världens värsta teaterlektion, världens kallaste väder och OM INTE DET SKULLE VARA NOG SÅ HAR JAG NUMERA VÄRLDS HISTORIENS VÄRSTA HÅR!! oj nu blev det stora bokstäver det var ju inte riktigt meningen men det förstärker ju bara dagens äcklighet. Tur att jag har dig Jewls vad skulle jag göra utan dig, ser fram imot fredag vi kommer dö av Saw5 men det är det värt, typist oss att gå och se en sån film på bio.. jaja, nu måste dagen fortsätta jag hoppas att den inte blir sämre,. Jag får se fram imot boxningen om jag inte bryter armen eller nåt, då är dagen VÄRKLIGEN förstörd!"!    

Snälla människor tänk på vad ni har på er less är inte alltid more, fan klä på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0