Är det här dagen?

Alldeles nyss insåg jag att det kanske är dags att säga adjö till min gamla mobil, jag har fösökt att ignorera det allt mer störda beteende som min pärla börjat få, först den lite glappande kontakten men va fan det va det var ju bara charmigt... Sen blev det värre och värre för varje dag ett lätt litet slag räckte inte längre, för att ens få den att ladda lite grann så måste jag nu mera kämpa och slå som en galning!! Allt det här skulle jag faktiskt kunna stå ut med(tro det eller ej!) men nu har det gått för långt, hur mycket jag än älskar den här telefonen så kan jag inte komma runt det senaste problemet, den ljuger mig rätt upp i ansiktet!!!! Ja det gör den faktiskt, den vägrar att ladda istället står det full laddad fast så inte är fallet.
Ja, det var det här som fick mig att inse att jag måste skiljas från min trogna vän.  
Eller ska jag ge den en chans till kanske?? hur kan man va så fäst vid en telefon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0