Stå i mot apan!!

Vad har hänt med världen?? När jag gick hem från gymmet idag så såg jag säkert 10 tomma Gainomax kartonger,överallt ser jag faktiskt Gainomax. Det är den värsta produkten jag vet den är inte bara strört äcklig (julia har smakat och henne litar jag mest i världen på) den är både dyr och HELT onödig. Jag menar, dubbelt så mycket kolhydrater och 10ggr mer protein okey det kanske är bra efter träning men det är en banan också och om man nu vill ha något lite mer proteinrikt så kan man ju äta ett ägg eller nåt. Är det apan som har smittat er gainomax beroende människor? gick ni på den lätta? Humans don´t eat my bananas, drink a Gainomax instead with twice as much carbs and 10 times more protein. Asså den där apan gör mig galen, bananerna räcker väl både till honom, er och mig dom tar ju inte direkt slut!? Alla får ju göra vad dom vill, självklart är det ju så men tänk efter värför dricker ni Gainomax?? ät nåt naturligt istället, både godare, nyttigare och minst lika bra efter träning! Så snälla gå inte med i den onda apans Gainomax arme ät fler bananer.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag är rädd för de där apan

2008-12-07 @ 22:25:36
URL: http://stefaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0