va inte ledsen Jewls

Det kommer alltid hända jobbiga grejer jewls min kära vän, du kan inte förändra andra människors sätt att tänka och agera, bara ditt eget tro mig jag har försökt alldeles för många gånger att lösa en dålig situation genom att försöka få människor att förstå hur jag känner, hur jag menar men framförallt hur jag vill lösa situationen. Jag säger inte att mitt sätt är det bästa men jag tror att man ibland får acceptera att det inte alltid blir som man tänkt och att relationer faktiskt förändras med tiden och dess händelser, det är väl det som kallas livet??  

Jewls vi har massa att prata om , jag har saknat dig stört mycket de här dagarna... jaja, vi får ta igen det på Wayns eller va tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0