Vad hände..

Jag har spenderat en timme ensam inne i mitt rum. Tänkt på så mycket, fram och tillbaka. Hur kunde jag hamna där jag är iadag, hur blev det såhär, vad hände?
Hur kan man inte fortfarande ringa någon man bryr sig om så mycket, hur kan man möjligtvis ha hamnat så fel. Vart tar det slut, finns det en bra väg? Vart ska jag då vända mig isåfall? Finns det fortfarande något bra som kan komma fram?
Vissa personer som sårar dig, måste du lära dig leva utan, det har jag gjort. Men vad händer med dom du vill så gärna visa att "jag bryr mig, jag vill förstå, jag finns här" jag vill ha det tillbaka.. för att inte skapa misstankar, nej detta handlar inte om det för 3 månader sedan. Det handlar om allting efter.. jag vill bara ha saker och ting bra.. snälla?
Om man verkligen bryr sig om någon, ge inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0