Bebwis

Yes, vi kände att det var dags att skapa en blogg!
För att berätta lite kort om mig och Nadja, vi går i samma klass i Täby Enskilda andra året.
Bästa vänner är vi med en massa likheter, ni skulle bara ana hehe..
Vi ger ständigt varandra massa smeknamn där av "bebwi" som vår blogg fick heta.

Idag skapade jag och Nadja ett litet projekt, det går ut på att jag ska lära mig acceptera hennes musiksmak bättre och hon vill haha "fördjupa" sig i min.
Vi ger varandra en ny låt varje dag att lyssna på och till imorgon fick jag någon Petter låt, hon fick en ut av mina absoluta favoriter, Lil wayne ft. T-pain - Got money. Får se hur det går hehe..

haha, mottot till dessa brand bilder lyder
Nadja tappade sin mobil i ett handfat fyllt av vatten, (haha hur lyckas du?), så nu ser vi brännskadade ut på bilderna ;D.
Men men, mottot lyder - "brännskadade från topp till tå, men älskar varandra äckligt mycket ändå!"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0