Design av Bebwi

Yes, snart e de dax för Bebwi att få en makeover! Stylisten blir Amanda :)
Imorgon ska jag och Nadja jobba till oss några riktigt fina kort tillsammans som Amanda kan använda sig av!

Klart jag gör ingenting idag, det är såå skönt. Att slappa hela dagen sen mot kvällen hittar man på någonting.
Hur har dagen varit hitills då? Jo.. bra/dålig. Bra delen var att min mysiga Nadja ringde mig lite innan nio och tröttpratade med mig, gosiga unge!
Vi snackade igenom våra mål i livet, 1: gå ut gymnasiet, 2: hitta en lägenhet tillsammans med en hund! 3: åka till USA ett år och kämpa för att hitta något kul för karriären! E de inte underbart att längta till?
Dåliga sidan var att få den där känslan att man blev tagen för givet, sammtidigt som man lyssnar på Beyoncé - if I were a boy med den där raden "When you lose the one you wanted, cuz you taken her for granted" jag känner mig som den där man losar haha...
men det blev väl lugnt sen antar jag.
Tombraider, vart är du dear? Kom hit!!!! Asså Nadja och jag kommer vika våra liv till de där spelet så efter 18 Nov, räkna inte med oss haha!
I love you Noak (Nadja)



We Love This<3
http://tombraider.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0