Kanske världens mest viktigaste text

Det här är säkert en underbart korkad fråga men värför gråter man när man skalar lök?? Jag är övertygad om att många kan komma på ett smart och korekt svar till den frågan och det är väl egentligen inte svaret jag söker, det handlar mer om VÄRFÖR burken vi förvarar lök i där jag jobbar var tom just idag, VÄRFÖR var jag den som behövde lök när burken ekade tomt?? Jag blev alltså tvungen att hacka lök inte en, inte två  jag blev tvungen att hacka tre stycken innan burken blev full. Okey, det var väl kanske inte så farligt jag mena det är väl smällar man får ta när man jobbar på cafe men det var iallafall inte kul. Ett litet tips: använd inte mascara när du hackar lök det kan få oönskade konsekvenser.

ÅH...... jewls lycka till i skolan imorn, ring om det blir tråkigt ses på tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0