löftet som jag höll (inte för att jag brukar bryta löften men ändå)

Ja du Julia, jag lovade att skriva så skriva ska jag. JAg tänkte väl skriva nått om mitt hat mot Bush (stavas han så?) men jag orkar inte dra upp det nu det är alldeles för politiskt=tråkigt så jag kan väl berätta lite om min ganska händelselösa men ändå O så fullspäckade dag. Ja, den började dåligt jag sov bara typ 3 timmar men det var det värt för filmen igår va verkligen rolig!! sedan släpade jag mig till bussen som skulle ta mig till ett sovande cafesom väntade på att jag skulle inviga köket med dagens första macka. DAgen gick´, fler mackor gjordes sedan åtke jag hem runt 4 och gjorde lite andra vardagliga saker.
Nu blev klockan för mycket igen jag ska ju faktiskt upp vid 5 imorgon också så jag ska väl försöka rädda de sista sov timmarna men det lär väl bli TVn antar jag...jaja, lilla Jewls vi ses imorrn å på lördag(lovade jag det?)   ring imorgon runt 4 Djudji så kan vi komma överäns om tid och plats:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0