Måndag,veckans bästa dag (jag menar det faktiskt!)

MÅndagar är den bästa dagen jag vet, jag brukar säga det till folk och nästan alltid får jag frågan, värför? vilket jag kan förstå. Jag gillade inte heller måndag särskilt mycket innan den här terminen började. Egentligen var det tänkt att jag skulle läsa psykologi med lilla Jewls men när jag såg att jag kunde vara ledig i stället gick jag raka vägen upp till Elionor (studie vägledaren) för att be henne ta bort mig från kursen, efter en stunds övertalning lyckades jag. Nu är Måndag min bästa dag på hela veckan. Jag lider med dig Jewls och alla andra som får sitta där på psykologin eller vad det nu kan vara, kämpa på bara folket!! Jaja, det var väl tänkt att jag skulle göra svenskan idag men det är en dag imorn också och jag lyckades ju faktiskt bli ganska klar med den redan pinsamt försenade historia grejen..
Blev du klar med svenskan Jewls? eller siter du i samma sits som mig?? Det löser sig, vi kommer på nåt smart att säga till TED imorn det gör vi alltid haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0