Prison Break!

Gud vad jag har väntat!!!!! Äntligen är det tillbaka, har inte alla saknat dom där ständiga viskningarna i PrisonBreak "You can trust me...... You can, trust me", haha det har definitivt jag och min vän jessica.
Klockan 22.00, its on, cant wait.

Men hur har den här dagen varit, jo jag kom till psykologin efter att ha ringt och väckt Nadja klockan (8.00?) och stackarn är ledig på måndagar, iaf, jag kommer in i klassrummet och börjar prata med en kompis då han plötsligt ställer frågan
- Är du redo för provet då?
Fyfan säger jag bara, fyfan. Prov på hela psykologi kursen och ingen har sagt något till mig.. kan det bli värre?
Yes, det kan det. Läraren säger att man självklart får använda sina anteckningar och boken, hm, vart e dom? Nej vänta, Dom är hemma!! Paniken artar sig. Lyckligtvis fick jag dela med Sara och svarade i allafall på frågorna, men det blev en röra av svaren.. jag skrev typ "jag väljer denna teori för att blablaba, eller nej vänta den här, eller nej den här, nej INGEN".
Pontus får nog ett gott skratt när han rättar de provet.
Fy.. I morgon ser jag iaf fram emot att see my bebwi again, hoppas alla andra har haft en bättre dag.
En positiv sak finns fortfarande med kvällen....PRISONBREAK. Älskar det.

Ring mig sen NadjaNoaksark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0