Sex And The City

Hello
Har kollat på Sex and the city filmen med Alexander idag, riktigt mysigt va det och kul att umgås innan han drar iväg till USA, jag vill med :(.
Efter han gick åt jag middag och mitt i allt ringde Nadja "Hej bebwi, jag ska från cafet nu! Ska jag ta med mig något?=)"
Är hon inte världens sötaste, "Jag ska inte ha något men jag tänkte ta något till dig.. va vill du ha?=)" haha på ett cafe finns det ju typ 100 olika bakelser och shit haha fick ångest så jag sa att hon skulle välja något gott och hon vet att jag hatar cocos precis lika mycket som hon så hon svarade "Japp, då blir de en cocos bakelse"
- Neeeeeeeeeej, Nadja ,neeeeej hahahah
Tillslut blev det en damsugare som följer med henne hitåt just nu ;).. hon är påväg!
kan inte vänta på att hon ska komma hit, vi har inte setts på en dag, she's like the sweetest drug..
Nej men de där var i alla fall sjukt gulligt tycker jag :).
Våran kväll ser väl galen ut som vanligt och vi ska faktiskt spela lite gamla Tombraider spel för att värma upp oss inför det nya som släpps om bara några veckor!!

nadja<3cocos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0