Time to go

Måste börja detta inlägg med HAHAHAHAHHA!
I morse Nadja, jag hörde dig allt, utanför dörren när du famlade runt i mörkret och försökte gå till ytterdörren, vad händer?
BANG rakt in i väggen gick du, jag låg ärligt på min kudde och skrattade typ 5 sek innan jag somnade om igen...
aaaaah.. du är underbar du!
Så sjuk film vi såg igår, vi vandrade ner i våran klackar till centrum, gick därifrån med Ben & Jerrys och naturgodis på väg mot filmaffären. Hyrde en film som hette "deep fear" vi tyckte vi såg en skymt av en raptor svans på framsidan därav valet hahaha...den va ju som sagt.. väldigt, väldigt annorlunda. Vi skrek, SKREK som om sista stund avr kommen..
om en film på oss som visar hur det såg ut när vi såg denna film skulle komma ut, skulle den toppa listorna tro mig.

Nadja I agree, time to go. Vi ska ju iväg från Sverige ett tag, men de e ju väntan dit tyvärr : /... önskar bara det var i morgon.. det kommer bli oslagbart.
Min lilla cocos lover, can't do this thing called life without you.<3


Så här såg idiot filmen ut haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0