UNDERBART!!

De bästa dagarna är de dagar när man egentligen ska gå upp men ändå så har man bestämt sig för att  man nog känner sig lite krasslig iallfall. Det jag brukar göra är att jag låter alarmet ringa den tiden som jag egentligen skulle gå upp och när det ringer så stänger jag av det och kommer ihåg att jag inte alls måste gå upp och somnar om mycket nöjd med mitt beslut att stanna hemma:)  OKEY, man kanske inte får så mycket gjort dessa dagar plugg messigt men jag mår iallafall underbart bra av att ibland´, inte ofta men ibland inte göra någonting alls. Att bara låta sekunderna bli minuter och minuterna timmar utan att göra något vettigt alls är något jag tycker att alla ska pröva för det är verkligen UNDERBART!
ÅH... Jewls snart är det dags, snart är väntan över, gu va vi ska spela du och jag!!!!
Vi ses vännen om jag känner dig rätt, vilket jag tror att jag gör så gör du inget idag precis som jag visst är det skönt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0