pumpatider

Ja, då var det dags igen haloween. Det är egentligen nåt jätte konstigt, jag mena värför klä ut sig?? Ja men för att det är roligt säger säkert många. Ja men värför är det roligt?? Okey nu låter jag säkert jätte negativ och det vill jag inte vara men jag kan bara inte hjälpa att undra VÄRFÖR?? Det är ju faktiskt frivilligt men och om jag nu inte gillar det så kan jag ju faktiskt välja att strunta i hela grejen men har man lovat så har man eller vad säger du Jewls?? jaja, det är ju bara en dag och jag hade väl inte tänkt göra något jätte avancerat iallafall, om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte tänkt alls för tänkandet och planerandet har Jewls skött tack för det Djudji du vet att det bara är du som kan få med mig på nåt sånt eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0